| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| lui754 | ||
Opis:
LCG Jukebox v2.45 S60v3 SymbianOS9.x Signed Cracked Repacked wersja angielska, klawiszem 0 zmieniamy język Pobieranie / Download:
|
||
| Jack | ||
| Najnowsza wersja chyba najpopularniejszego odtwarzacza na symbian. Pobieranie / Download:
_________________ |
||
| satriani6 | ||
| Jackson tez mam N73 i nie moge zainstalowac twojej wersji Jukebox pisze mi komunikat Bład certyfikatu skontaktuj sie z doztawca oprogramowania możesz mi pomuc ?? | ||
| Jack | ||
| złam system Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w dziale hacked symbian _________________ |
||
| satriani6 | ||
| sorki ale jestem zielony możesz mi z grubsza powiedzieć na czym to polega bardzo bym ci był wdzięczny | ||
| Jack | ||
| Zainstaluj: Pobieranie / Download:
i w trakcie instalacji zaznacz: Jeżeli przy instalacji ukaże się komunikat, że ważność certyfikatu wygasła cofnij datę ( od 1 roku do 2) _________________ |
||
| satriani6 | ||
| a jest jakas możliwosc ze przy takim instalowaniu tych plików czyli łamania systemu spieprzy sie soft albo cos takiego ?? | ||
| Jack | ||
| Nie ma _________________ |
||
| satriani6 | ||
| oki sciagnołem biore sie do roboty | ||
| satriani6 | ||
| oki działa JESTES MISTRZEM dziekuje za pomoc i mam jeszcze takie pytanie czy podczas instalowania innych aplikacji juz nie bede miał takiego problemu o tych certyfikatach jak bylo z tym jukebox na samym poczatku?? | ||
| chucky | ||
| satriani6, nie flooduj, edytuj posty _________________ |
||
| Jack | ||
| satriani6 już nigdy twój telefon nie będzie miał problemu z żadnym certyfikatem i od tej pory możesz instalować wszystko _________________ |
||
| 1 2 3 »
|
|
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
LCG JukeboxOdtwarzacz audio |
Aplikacje | deltanet | |
Dodanie LCG Jukebox do menu muzycznego w N97 |
Modyfikacje | stankovi23 | |
LCG SlickInternetowy komunikator na Windows Mobile Pocket PC |
Aplikacje | deltanet | |