| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| tropheus92 | ||
Modyfikacja dla osób, które potrafią ugotować własny soft Dzięki tym modyfikacjom możemy mieć HS jak w OmniiPaczka zawiera 44 widgety... ale niektóre mogą nie działać lub znikać co jakiś czas i wtedy trzeba przełączyć na inny HS Omni i wrócić do tego na którym jest widget który zniknął ... Pliki wrzucamy obojetnie gdzie na telefon uruchamiamy czekamy 4-10 sek aż wyskoczy powiadomienie "instalacja zakonczona" Filmik: http://www.youtube.com/wa...player_embedded Pobieranie / Download:
_________________ |
||
| Dudus654231 | ||
| tropheus92, Jak to wgrac bo jestem początkujący w tych sprawach:P | ||
| Jack | ||
| jesteś początkujący ale chyba czytać potrafisz: Pliki wrzucamy obojetnie gdzie na telefon uruchamiamy czekamy 4-10 sek aż wyskoczy powiadomienie "instalacja zakonczona" _________________ |
||
| Dudus654231 | ||
| Tak ale co uruchomic jak tam niema zadnego pliku sis ani sisx. | ||
| Jack | ||
| www.symbiane.pl/x6-5800xm...cie-vt14680.htm Obczaj _________________ |
||
| master228 | ||
| przeczytałem cały ten temat http://symbiane.pl/x6-580...r=&start=24 tak jak powiedział Jackson ale nadal nie wiem jak to zrobic pomoże ktoś. Ps. Mam zainstalowane orange tsunami. |
||
| dumel31 | ||
| ja to odpalic?? w folderze są same pliki nieobługiwane rzez telefon nokia 5230 hacked _________________ |
||
| Jack | ||
| Twój telefon nie obsługuje widgetów. Zainstaluj orange tsunami _________________ |
||
| dumel31 | ||
oratsu mi się nie podoba miałem z se ale tam nie moge ustawić aby włączyć klaw. numeryczną na ekr. głównym zamiast tego jest menu i nie wiem jak to zmienić Nie cytuj całego poprzedniego posta // Jackson _________________ |
||
| Laki1231 | ||
| dumel31, 5230 wgraj;) @C6 ;d chyba Kinect się nazywa jakoś tak _________________ |
||
| dumel31 | ||